Analytika

Webová analytika je disciplína, která se neustále vyvíjí

Pravděpodobně už teď víte něco o Google Analytics, ve všech záložkách, proklicích a pojmenováních se ale můžete ztrácet. Pokud jste už do svého webu implementovali i další analytické nástroje, neradujte se jen z toho, že vám opravdu ukazují nějaká data. To je teprve začátek, nejdůležitější je tato čísla správně číst a vyvozovat z nich závěry, které vám pomohou růst.

Nikdo a nic není nikdy dokonalé. A pokud jste to ještě neudělali, tak je čas se smířit s tím, že ani váš web nikdy nebude. I ty nejznámější portály jako YouTube, Netflix nebo třeba Facebook se neustále mění a nebude to náhodou. Pečlivě sbírají data svých návštěvníků, sledují jejich interakci s obsahem a podle výsledků mění průběžně svou podobu, která je více přiblíží ke splnění byznysových cílů a meziročnímu růstu. Jednoduše řečeno, nikdo nechce stagnovat nebo nedejbože klesat a k tomu je třeba dělat správná rozhodnutí na základě správě setříděných dat.

Co třeba můžete z dat zjistit?

  • Odkud přicházejí vaši zákazníci a vracejí se pravidelně?

  • Jaké stránky vašeho webu je zajímají nejvíce?

  • Odkud naopak nejčastěji odcházejí?

  • Čtou vaše příspěvky celé nebo je ihned zavírají?

  • Jaké kampaně mají pozitivní vliv na váš byznys, a které by bylo lepší spíše ukončit?

S otázkami se dá pokračovat donekonečna a můžete si některé z nich připravit na naší konzultaci, kterou nabízím zdarma. Důležité jsou ale odpovědi a následné změny, které mají pozitivní efekt na vaše výsledky.