Automatizace

Pojďme se společně podívat na to, jak můžete díky pár hodinám práce ušetřit stovky dalších

E-shop nebo web je sice živý organismus, ale i ten stojí na pevných pilířích, se kterými se málokdy hýbe. A přesně u pilířů je třeba s automatizací začít. Jsou to neměnná místa, která mají svůj účel v celém konceptu vašeho byznysu, a protože na nich stavíte, tak je možné je také velmi lehce automatizovat, abyste nemuseli s každým zákazníkem komunikovat zvlášť.

Uvedu příklad:

Uživatel Facebooku vidí vaší reklamu, klikne na ní a skončí na vašem webu. Po prvních dvou stránkách odejde. Za pár dní uvidí další reklamu, která vychází z návštěvy druhé stránky. Tentokrát mu nabízíte něco navíc (brožuru ke stažení, kalkulaci) a on tu možnost využije. Nyní máte jméno i kontakt. Pro tento druh konverze budete mít připravenou sérií newsletterů, které budou dále rozšiřovat znalosti a nabízet něco navíc. Při třetím newsletteru se z neznámého uživatele stane zákazník, který se sám prokliká do košíku a na vás zůstavá už jen odeslání produktů, pokud je váš byznys založen na fyzických produktech.

Toto je zjednodušená varianta, jak by to mohlo fungovat, samozřejmě je to ale pouze "Beta" verze, ve skutečnosti bychom využili spolupráci mnohem více kanálů.

A teď ty dobré zprávy.

Vše, co je v odstavci výše popsáno, může být také automatizováno. Reklama běží automaticky. Díky skvělé strategii webu máte funkční leady Ty vyvolají sérii newsleetterů, které take rozešleme automaticky. Vše běží samo jak na drátkách a vy se můžete soustředit na věci, kterými posouváte váš byznys dopředu.

Strávíte spoustu času rutinními činnostmi, které bychom mohli automatizovat? Ozvěte se mi!