E-mail marketing

A co newslettery, posíláte? A mohl bych je vidět?

Komunikace je vždy na prvním místě. Obzvlášť ta, která je v porovnání s ostatními možnostmi téměř za hubičku.

Ano, můžete podotknout, že newslettery nikdo nečte, jsou otravné a je to ztráta času. Budu vám ale okamžitě oponovat jednoduchou otázkou k zamyšlení. A proč je teda sakra všichni pořád posílají? Aha! Takže asi budou fungovat!

Do online komunikace se investují nemalé peníze a nasbírané kontakty musíte využívat. Rozdělovat kontakty do různých skupin, vytvářet jim newslettery co nejvíce na tělo. Ano, je pravda že velká většina poslaných newletterů zůstane neotevřená, ale stejně jako i letáky s akcemi supermarketů každý týden ve vašich schránkách dávají smysl, tak stejný případ je i posílání newsletterů. Nebojte se jich a do budoucna zjistíte, že vám mohou vytvořit pravidelně nakupující skupinu lidí, která vás jen tak neopustí. (Pokud ji zvládnete změřit)