Nemůžete mířit naslepo. To byste mohli vystřílet všechny náboje ještě předtím, než budete mít správný cíl před očima. Analýza klíčových slov je nezbytná pro správné ukotvení celého projektu a jeho pozitivní směr už od samého počátku
PPC se může na první pohled zdát jako banální věc a triviální zkratka. Pokud ale nebudete mít pečlivě propracovanou strategii, nepodaří se vám pohnout z místa. Je třeba položit základní pilíře online komunikace a podle nich se orientovat.
Až nyní můžeme začít vytvářet kampaně. Tedy pokud máme správně seřízená měřidla, abychom byli schopni podle výsledků dělat správná rozhodnutí.
Kampaně běží, konverze přicházejí. Kampaně jsou ale stále živé a je třeba o ně pečovat, jinak by se mohlo vše velmi rychle vymknout z ruky!
V onlinu je skvělé, že všechno jde změřit a neexistuje důvod, proč to nedělat. Ideálně kampaně ze všech kanálů přehledně na jednom místě.
Google Search, Google Display, Google Shopping, Sklik Search, Sklik Display, Facebook, Instagram, Heureka, Zboží a mnohé další kanály mají své místo v marketingové strategii.